184 farklı lokasyonda bulunan merkezlerde karekod teknolojisini kullanarak ‘QR Anket’ çalışması başlatan CK Enerji, yaptığı bu uygulama ile dikkat çekti.

‘QR Anket’ İle Müşteri Memnuniyeti Ölçümü
CK Enerji, karekod teknolojisini kullanarak QR Anket çalışması başlattı. Söz konusu şirket, bu uygulamayla müşterilerin mevcut deneyimlerini ölçerek elde ettiği verilerle; sorunlu alanların iyileştirilmesi ve sundukları hizmetleri müşterilerin beklenti ve isteklerine göre şekillendirmeyi hedefliyor.
Nisan ayından itibaren tüm merkezlerde devreye soktukları QR Anket ile müşteriler, aldıkları hizmetleri puanlayabiliyor ve aynı zamanda talep ve beklentilerini rahatlıkla şirkete ulaştırabiliyor. 184 farklı lokasyonda bulunan merkezinde kolayca görülebilen noktalara asılı karekodlu posterleri müşteriler, akıllı telefonları aracılığı ile okutarak, “Hangi işlem için bu birimi ziyaret ettiği, işlemin kolay mı zor mu gerçekleştiği, aldığı hizmetten memnun olup olmadığı” gibi soruları içeren ankete rahatlıkla katılabiliyor ve hızlı bir biçimde geri bildirimde bulunabiliyorlar. Ayrıca sorun bildiren tüketicilere aynı gün içerisinde dönüş yapılırken, 48 saatten daha kısa bir sürede ise çözüm üretiliyor.
Bu Uygulama İle Müşteri Deneyimini Daha İyi Anlayabilmeyi Hedefliyoruz
CK Enerji Regülasyon Stratejileri ve Müşteri İletişimi Grup Direktörü Fidan Öztürk, söz konusu uygulama ile müşteri deneyimini daha iyi anlayabilmeyi hedeflediklerini ve yapılan geri bildirimler neticesinde de süreçleri iyileştirmek ve verilere dayalı olan müşteri deneyimini pozitif yönde artırmaya yönelik adımlar attıklarını belirterek; ”Müşterilerimiz karekod ile birkaç adımda ankete erişebiliyor, deneyimlerini ve hizmet kalitesi ile ilgili beklentilerini paylaşabiliyor.” dedi.
İlgili uygulama ile hizmet noktalarında işlem yapmaya gelen müşterilerinin deneyimlerini gözlemlerken, elde etmiş oldukları veriler ışığında neyi daha iyi yapabileceklerini anlamayı ve hizmetlerini müşterilerinin beklenti ve isteklerine göre şekillendirmeyi hedeflediklerini belirten Öztürk, ”Müşteri geri bildirimlerini önemsiyor ve bu bilgileri hizmet kalitesini sürekli geliştirmek ve müşteri deneyimini en iyi seviyeye çıkarmak için kullanıyoruz.” dedi.
Kaynak : DHA