Brand Finance’in, 2023 yılı ‘TURKEY100 – Türkiye’nin En Değerli Markaları’ araştırmasına göre Türk Hava Yolları (THY) üst üste altıncı kez Türkiye’nin en değerli markası oldu.
Türk Hava Yolları (THY) Üst Üste 6’ncı Kez Türkiye’nin ‘En Değerli Markası’ Oldu
Uluslararası lider marka değerlendirme kuruluşu olan Brand Finance’in, 2023 yılına dair yapmış olduğu ‘TURKEY100 – Türkiye’nin En Değerli Markaları’ araştırmasına göre Türk Hava Yolları (THY) üst üste altıncı kez Türkiye’nin en değerli markası oldu.
THY Basın Müşavirliği’nden yapılan açıklamaya göre 2022 yılında 1,6 milyar dolar olan değerini, yüzde 26 oranında artırarak 2,2 milyar dolar değere ulaşma başarısı gösteren THY, üst üste altıncı kez Türkiye’nin en değerli markası ödülüne layık görülerek, zirvedeki yerini perçinlemiş oldu.
THY Basın Müşavirliği’nden yapılan aynı açıklama içerisinde, 1996 yılından beri ‘pazarlama ile finans arasında köprü’ kurma amacını taşıdığı ifade edilen Brand Finance’nin, 20 yıldan daha uzun bir süredir markaların finansal değerini hesapladığı ve her yıl dünya genelindeki en büyük 5 bin markayı değerlendirdiği belirtilerek, kuruluşun değerlendirdiği markaları ülke ve sektör bazında sıralayarak, kamuoyu ile bu bilgileri paylaştığı ifade edildi.
Söz konusu başarıya dair açıklamalarda bulunan THY Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı Prof. Dr. Ahmet Bolat, ””Üst üste altıncı kez ‘Türkiye’nin En Değerli Markası’ olmaktan gurur duyuyoruz. 90 yıl önce kurduğumuz hayal kapsamında Türkiye’nin kanatları olan markamızı daha nice başarılarla buluşturmaya devam edeceğiz. Mavi gökyüzünde olduğu gibi markalar liginde de yüksekten uçuşumuzu sürdüreceğiz. Bu başarıda pay sahibi olan tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.” dedi.