Garanti BBVA dijital bankacılık hizmetleriyle en çok dijital kullanıcıya sahip olan banka haline geldi. Garanti BBVA Mobil bireysel ve kurumsal müşterilere sunduğu hizmetlerle özel bankalar arasında liderliğini koruyor. Mobil uygulama 13 milyonu aşkın müşteri tarafından tercih ediliyor ve bunların yaklaşık 11 milyonu sadece mobil bankacılık hizmetlerine erişiyor. Garanti BBVA Mobil müşterilerin neredeyse tüm işlemlerini şubeye gitmeden gerçekleştirebilecekleri bir platform sunuyor ve 500’den fazla fonksiyon setiyle hızlı ve kolay hizmet sağlıyor.
Garanti BBVA Mobil Hızlı ve Kolay Bankacılık Deneyimi
Garanti BBVA Genel Müdür Yardımcısı Işıl Akdemir Evlioğlu dijital bankacılık hizmetlerini değerlendirirken şunları söyledi Müşteriler teknolojinin en iyi şekilde kullanıldığı uygulamalardan faydalanmak ve en iyi deneyimi yaşamak istiyorlar. Bu nedenle Garanti BBVA olarak müşteri deneyimlerini ve süreçleri mobil yaklaşımımızla ele alıyoruz. Müşterilerimizin her an kolaylıkla bize ulaşabilecekleri dijital kanallar üzerinden destek almalarını ve hızlı bir şekilde sorularına cevap bulmalarını hedefliyoruz. Müşterilerimize bir bankadan daha fazlasını sunarak finansal danışmanları olmayı ve zihinsel konfor alanı sağlamayı amaçlıyoruz.
Mobil Yaklaşım Müşteri Deneyiminde Öncelikli Odaklanma
Stratejimizi mobil etrafında kurgularken müşteri deneyiminde önceliğimiz her temas anında akıllı etkileşimler kurabilen doğru noktalarda insan desteği sunabilen anlamlı öneriler ve tavsiyelerde bulunan ve güven inşa eden eşsiz bir deneyim yaratmaktır. Garanti BBVA mobil bankacılık deneyiminin son adımını da tamamladı. Bireysel müşterilerin yanı sıra şahıs firmaları ve KOBİ’ler gibi kurumsal müşteriler için de uçtan uca güvenli kolay ve basit bir dijital bankacılık deneyimi sunuyor. Garanti BBVA müşterilerinin tüm ihtiyaçlarını mobil uygulama üzerinden çözme amacı güder.
Ugi Türkiye’nin İlk Yapay Zeka Destekli Akıllı Asistanı
Müşteriler mobil uygulama sayesinde akıllı asistan Ugi chatbot ve video görüşme gibi hizmetler aracılığıyla çözüm yollarına erişebiliyor. İhtiyaç duydukları noktada müşteri temsilcisiyle yazılı olarak iletişim kurabilme imkanı da bulunuyor. Türkiye’nin ilk yapay zeka destekli akıllı asistanı Ugi 2022’de 5 milyon müşteriyle 53 milyon etkileşime girdi ve doğal konuşma dilini anlama yetenekleriyle kullanıcı sayısını yüzde 29’un üzerinde artırdı.